Nazwisko i imię | Nauczany przedmiot | Wycho- wawstwo |
Boryczko Dorota>>> | historia, technika, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne>>> | VIII a |
Cyganek Dorota>>> | język angielski, język hiszpański>>> | IV b>>> |
Czyż Katarzyna>>> | język polski>>> | |
Ćwiklińska Jolanta>>> | edukacja wczesnoszkolna>>> | I b>>> |
Dulska Katarzyna>>> | wychowanie fizyczne>>> | V b>>> |
Faltyńska Edyta>>> | edukacja wczesnoszkolna | III b |
Gajek Anna>>> | wychowawca świetlicy | |
Gruchot Anna>>> | j. polski>>> | VI a>>> |
Hałasińska - Szczepańska Katarzyna >>> |
etyka >>> |
>>> |
Hoffmann Joanna | język angielski | IV a |
Hoffmann Maciej>>> | wychowanie fizyczne>>> | VII a |
Ikierska Renata |
pedagog, doradztwo zawodowe | |
Jaskuła Joanna | edukacja wczesnoszkolna I c i IIa | I c |
Kaczmarek Magdalena>>> | język polski>>> | VII b>>> |
Kopiecka Anna | nauczyciel współorganizujący kształcenie | |
Król Małgorzata | bibliotekarz | |
Miller-Rembeza Magdalena | geografia | |
Lachowicz Magdalena>>> | wychowawca świetlicy >>> |
|
Lachowicz Dorota | edukacja wczesnoszkolna | IIc op |
Lobert-Litvinov Sonia | pedagog specjalny | |
Łuczak Bogumiła>>> | edukacja wczesnoszkolna>>> | II a |
Maciejewska Renata>>> | edukacja wczesnoszkolna, zajęcia korekcyjno - kompensacyjne>>>>>> | III a>>> |
Manikowska Hanna | język polski | |
Mazurek Joanna | muzyka, wychowawca świetlicy | |
Misch Jacek | wychowanie fizyczne, informatyka | VIc |
Nowak-Grad Anna>>> | język angielski>>> | VI b>>> |
Nowakowska Aleksandra>>> | matematyka, fizyka, chemia, informatyka>>> | |
Pałasiewicz Jakub | religia | |
Raczkiewicz Barbara>>> | edukacja wczesnoszkolna, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne >>> |
II b>>> |
Rogodzińska Katarzyna | psycholog | |
Rogozińska Katarzyna | plastyka | |
Skowrońska Dorota | matematyka>>> | |
Strecker - Wysocka Izabella>>> | matematyka, informatyka>>> | V a |
Szkudlarz Justyna>>> | przyroda, edukacja wczesnoszkolna>>> | I a>>> |
Szwajca Adam | fizyka | |
Szyndler Jolanta>>> | wychowawca świetlicy | |
Wrembel Magdalena>>> | nauczyciel współorganizujący kształcenie >>>>>> |
|
Wolska Lucyna>>> | religia | |
Wołczyk Hanna>>> | biologia, chemia, wychowanie do życia w rodzinie>>> | VIII b>>> |
Zalesińska Justyna>>> | wiedza o społeczeństwie, edukacja dla bezpieczeństwa>>> | |
Zbierska Ewa | wychowawca świetlicy |
Godziny dostępności nauczycieli w roku szkolnym 2023/2024 - II półrocze
l.p. | Nazwisko i imię | Termin |
1. | Czyż Katarzyna | Wtorki 13:30-14:30 |
2. | Łuczak Bogumiła | Środy 13:25-14:25 |
3. | Boryczko Dorota | Czwartki 14:15-15:15 |
4. | Cyganek Dorota | Piątki 13:10-14:10 |
5. | Ćwiklińska Jolanta | Środy 11:20-12:20 |
6. | Dulska Katarzyna | Piątki 7:45-8:45 |
7. | Faltyńska Edyta | Środy 10:30-11:30 |
8. | Gajek Anna | Poniedziałki 11:30-12:30 |
9. | Gruchot Anna | Poniedziałki 12:30-13:30 |
10. | Hałasińska – Szczepańska Katarzyna | Poniedziałki 15:05-15:35 co 2 tyg. |
11. | Hoffmann Joanna | Poniedziałki 7:45-8:45 |
12. | Hoffmann Maciej | Środy 10:30-11:30 |
13. | Ikierska Renata | Wtorki 15:00-16:00 |
14. | Jaskuła Joanna | Środy 13:10-14:10 |
15. | Kopiecka Anna | Wtorki 7:25-7:55 Piątki 11.55-12.25 |
16. | Kaczmarek Magdalena | Poniedziałki 6:55-7:55 |
17. | Król Małgorzata | Wtorki 14:15-15:15 |
18. | Lachowicz Dorota | Czwartki 12:25-13.25 |
19. | Lachowicz Magdalena | Poniedziałki 10:00-11:00 |
20. | Lobert – Litvinov Sonia | Wtorki 9:00-10:00 |
21. | Maciejewska Renata | Poniedziałki 11:25-12:25 |
22. | Manikowska Hanna | Piątki 12:10-13:10 |
23. | Mazurek Joanna | Piątki 14:10-15:10 |
24. | Miller- Rembeza Magdalena | Wtorki 13:10-14:10 |
25. | Misch Jacek | Wtorki 13:10-14:10 |
26. | Nowak – Grad Anna | Środa 12:15-13:15 |
27. | Pałasiewicz Jakub | Czwartki 18:40-19:40- 1 raz w miesiącu |
28. | Raczkiewicz Barbara | Poniedziałki 8:50-9:50 |
29. | Raszyńska Karolina | Poniedziałki 15:00-16:00 |
30. | Rogodzińska Katarzyna | Czwartki 16:00-16:30 |
31. | Rogozińska Katarzyna | Poniedziałki 13:25-14:25 |
32. | Skowrońska Dorota | Poniedziałki 7:45-8:45 |
33. | Strecker - Wysocka Izabella | Piątki 7:00-8:00 |
34. | Szkudlarz Justyna | Wtorek 11:20-12:20 |
35. | Szwajca Adam | Wtorki 12:25-12:55 |
36. | Szyndler Jolanta | Czwartki 13:25-14:25 |
37. | Wolska Lucyna | Czwartki 13:10-14:10 |
38. | Wołczyk Hanna | Piatki 7:45-8:45 |
39. | Wrembel Magdalena | Czwartki 14:15-15:15 |
40. | Zalesińska Justyna | Czwartki 9:40-10:10 |
41. | Zbierska Ewa | Czwartki 9:30-10:30 |
Szkoła Podstawowa nr 36 w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej sp36.edu.pl. Skorzystano również z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative (https://checkers.eiii.eu/), z którego wynika, że strona internetowa spełnia wymagania w 96,69%.
Data publikacji strony internetowej w obecnej formie: 2014-01-20
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-12-08
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Deklarację sporządzono dnia 23.09.2020 r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej nr 36 w Poznaniu.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki
Sekretariat szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., telefon: 61 8475820
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności cyfrowej oraz składać żądania zapewnienia dostępności prezentowanych informacji i elementów strony internetowej serwisu.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście, dostępne zarówno od ulicy Słowackiego. Nie ma schodów, teren jest płaski, bez przeszkód. Na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych. Pojazdy z osobami niepełnosprawnymi mogą zaparkować we wjeździe od ulicy lub na wydzielonym miejscu obok budynku. Przy wejściu głównym pracownicy obsługi udzielają informacji, a także monitorują ruch osób wchodzących do szkoły i wychodzących ze szkoły. Budynek posiada 4 kondygnacje. Na każdą kondygnację prowadzą schody. W budynku szkoły nie ma windy. Na każdym poziomie szkoły znajduje się korytarz szkolny. Przed wejściem do szkoły nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W szkole nie ma dostosowań dla potrzeb osób niepełnosprawnych: informacji głosowych, pętli indukcyjnych, oznaczeń w języku Braille'a , korzystania z tłumacza języka migowego.
NA PARTERZE
Biblioteka szkolna zaprasza dzieci, by wypożyczały książki do domu, korzystały
z księgozbioru podręcznego oraz pracowały przy komputerze.
przewodniczący: Wojciech Sałata 8a
zastępca: Matylda Remesz 8a
zastępca: Basia Wojciechowska 7b
członkowie:
Kuba Sliwowski 5b
Nadia Sajna 5a
Basia Antczak 6b
Anita Kulczyńska 5b
Noemi Sroczyńska 3a
Anastazja Walkowiak 4b
Daniil Zolotov 6a
Maria Raczak 3a
Vadym Yerema 8b
Stołówka szkolna zaprasza!
KLASA I a - Bogumiła Łuczak sala 20
KLASA I b - Barbara Raczkiewicz sala 22
KLASA II a- Renata Maciejewska sala 21
KLASA II b - Edyta Faltyńska sala 21
KLASA III a - Justyna Szkudlarz sala 20
KLASA III b - Jolanta Ćwiklińska sala 22
KLASA IV a - Izabela Streacker sala 32
KLASA IV b - Katarzyna Dulska sala 30
KLASA V a - Anna Gruchot sala 42
KLASA V b - Anna Nowak - Grad sala 40
KLASA VI a - Maciej Hoffmann - sala 41
KLASA VI b - Magdalena Kaczmarek sala 31
KLASA VII a - Dorota Boryczko sala 33
KLASA VII b - Hanna Wołczyk sala 8
KLASA VIII a - Joanna Hoffmann sala 35
KLASA VIII b - Ewa Zbierska sala 43
Z okazji Świąt Wielkanocnych
Drogim Uczniom i ich Rodzinom
serdeczne życzenia:
zdrowia, radości, pomyślności, pogody ducha,
smacznego jajka oraz miłych spotkań rodzinnych przy świątecznym stole
składają
Dyrekcja szkoły, Grono pedagogiczne oraz Pracownicy
>
>>>
W dniach 3-5 kwietnia uczniowie naszej szkoły uczestniczą w rekolekcjach. Są to dni wolne od zajęć lekcyjnych Rekolekcje odbywają się w kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego przy ul. Szamarzewskiego.
Strona 1 z 3
Copyright © 2024 SP 36 w Poznaniu Rights Reserved.